Datum objave 23-04-2010
Kategorija (TA 2010) avtor UrbanD

Poudarjam da se event začne ob 9H in ne ob 8H kot mi je tiskarski škrat napisal na originalni plakat !

GLEDALCI: Ko pridete na dirkališče kot gledalec vas prosim da greste parkirat LEVO na krog za driftanje.

Prav tako pa najavljamo da ima Time Attack #1 že tudi sponzorja in sicer RSR Motorsport! Nagrade bodo objavljene na eventu!

Slika

Pozdravljeni!

Pripravlja se naslednji Raceland, tokrat malce drugače. Organizator sem jaz, moja je tudi kontaktna številka zgoraj na plakatu.

Vse čase, ki se bodo izmerili se bo zapisalo na stran od Racelanda, ter na Racelandov FB profil, pravzaprav gre za serijo “tekmovanj” ki naj bi se ponavljala na približno en mesec, tekom letošnje “sezone”.

Določiti pa je potrebno še pravila igre, za kar bi poprosil za mnenja forumašev in sicer sledeče:

Kako narediti/ločiti avte po tekmovalnih razredih? (moč,pogon,predelave,slick gume, serijske gume,se šteje toyo r888 kot serijska guma ali ne, ipd fedri, amoritzerji…)

Morda bi se razdelilo v vsaj 4 razrede? Do 200 KM in nad 200 KM, le te se pa loči še po dirkalnih in serijskih gumah.

Prosim da predloge pišejo tisti, ki nameravajo peljati na enem izmed sledečih eventov.

Naj se štarta še informativna lista prijav (istočasno prijave pošljite na mail: racelandta@gmail.com , notri pa navedite ime, priimek, tel številko, ter avto, namreč ker so prijave objavljene na več forumih hkrati, se bo upošteval vrstni red prispelih mailov za prijavljene voznike do št.25).

Prijavnina bo od 20-30€ odvisno od števila udeležencev.

Seznam prijavljenih bo updatan samo na timeattack.si

Raceland Time Attack tudi na facebooku: http://www.facebook.com/group.php?gid=1 … 643&ref=mf

PRAVILNIK

Stock Class:
1.) Kolesa
a) Pnevmatike morajo biti DOT road legal. Semi-slick DOT gume so repovedane (Toyo R888, Michelin Pilot Sport Cup…)
b) Velikost, širina in presek pnevmatike morajo ustrezati homologaciji vozila

2.) Podvozje
a) Dovoljene zniževalne vzmeti

3.) Moč avtomobila
a) Dovoljena optimizacija elektronike
b) Dovoljena zamenjava zračnega filtra (če je še vedno v serijskem airboxu)

4.) Varnost
a) Varnostni pasovi in airbagi(če so serijski) morajo biti nameščeni

Street Modified:
1.) Kolesa
a) Pnevmatike morajo biti DOT road legal.
b) Velikost gum je lahko največ 1″ večja ali manjša od specifikacije v homologaciji
c) Širina pnevmatik ni definirana
d) Guma mora biti pod blatnikom

2.) Podvozje
a) Dovoljene zniževalne vzmeti
b) Dovoljena zamenjava, dodajanje ali odstranjevanje stabilizatorjev
c) Podvozje ne sme biti nastavljivo

3.) Moč avtomobila
a) Dovoljena optimizacija elektronike
b) Dovoljena zamenjava zračnega filtra
c) Dovoljena modifikacija izpuha
d) Dovoljena menjava sistema hlajenja (hladilnik vode, intercooler, itd.)
e) Kompresijsko razmerje mora ostati serijsok
f) Turbina (na turbo avtih) mora biti serijska

4.) Varnost
a) Varnostni pasovi in airbagi(če so serijski) morajo biti nameščeni

Unlimited:
1.) Kolesa
a) Dovoljene so vse pnevmatike
b) Guma mora biti pod blatnikom

2.) Podvozje
a) Dovoljeno je kakršnokoli podvozje

3.) Moč motorja
a) Dovoljene so kakršnekoli modifikacije motorja

4.) Varnost
a) Avtomobil mora biti opremlejn z varnostnim pasom
b) V avtomobilih z varnostno kletko je obvezna uporaba čelade

Tako, klase smo razdelili, rad pa bi še dodal nekaj pravil glede poteka dogodka.

– Ob nobenem času ne sme biti na stezi več kot 5 avtomobilov. Med postavljanjem časov se lahko ta številka tudi zniža.
– Na progi niste sami, glejte ogledala, umaknite se hitrejšim, drugače vas čaka zastava in prisilna pavza
– Ob izletu iz proge je potrebno za sabo pospraviti – kamne iz steze itd.

Poleg tega na racelandu velja pravilo na parkirišču in sicer, dvigalke je treba podložiti z desko oz. nečim trdim zato da se ne poznajo luknje v asfaltu. Prav tako je treba avte od katerih kaj pokaplja parkirati na podlagi (šotorsko krilo ali karkoli si boste že spomnili) da se ne pušča zmazkov po tleh.

Dodal pa bom še eno opozorilo vsem prijavljenim:
Če ste prijavljeni se tega držite. Vem da ste razvajeni da se vas pred dogodki pokliče in povpraša če res pridete. Tega ne bom počel. Če ste prijavljeni in se ne odjavite in vas na dogodku ne bo, potem na dogodke Raceland Time Attack ne boste več dobrodošli. Odjavite se preko E-Maila oz. klica/SMS-a na 040/621-115.

Še zaključna misel
Raceland Time Attack je dogodek za tiste ki bi se radi preizkusili proti štoparici. Ni profesionalna dirka, tako da razna prehitevanja ali podobni kaskaderski manevri še vedno niso del dogodka. Želimo si lep dan divjanja po progi. Sodniška žirija bomo šoferji sami in potrudili se bomo da bomo objektivni med seboj.

Na veliko varnih kilometrov!
lp, LoCo

Seznam prijavljenih:

1. LoCo – Evo X
2. Nenad – Evo IX
3. Bistri – Impreza STi
4. Ircar – Impreza STi
5. Adis – Evo VIII
6. Beltirid – Impreza STi
7. Tortilc – Clio RS
8. Veloce – Alfa 166 3.0V6
9. Andrej – Mini Cooper S R53
10. RobertH – Alfa 2.0 TS 16V
11. Drmo – Peugeot 106 rallye
12. Drmo Jr. – Peugeot 205
13. Samo Babnik – Alfa 166 3.0
14. Cerar – Škoda Fabia RS
15. B3yb0 – Seicento Cup
16. Soru81 – BMW MQP
17. W|zz – Golf V
18. Matevž Rus – Impreza STi
19. Matej Gorišek – Impreza STi
20. Gregor Erman – Impreza STi
21. Rok Golob – Alfa 145 QV
22. Tomaž Smrekar – Alfa 156 1.9jtd
23. georg – Toyota MR2 1600T
24. Ozi – Clio RS
25. Andrej – Fiat Coupe 2.0T 16v
R1. x-hair – Golf II GTi (ne ve še če pride, dela na tem, zato je prijavljen tudi Andrej)
R2. Nace Biškup – Seat Leon
R3. Sokolcic – Megane 225 F1 Team
R4. Nalim – Audi S3

httpvh://www.youtube.com/watch?v=RDpTaWDitK0

Komentiraj
Ime:
Email:
Spletna stran:
Komentar:

  • Povezave












  • Time-Attack v medijih



  • Dirkališče





  • Najdeš nas tudi na Facebooku